fredag 25 september 2020

Klagomål

Klagomålsnämndens beslut kan inte att överklagas

Detta är bloggens klagomålsfunktion.

Starta ditt klagomål genom att trycka på knappen till vänster. Skriv sedan ditt klagomål som en kommentar* till detta inlägg.

I nästa steg diskuteras ditt ärende i klagomålsnämnden vilken följer alla vid var tid gällande regulatoriska krav.

Får du rätt erhåller du ett fribrev som ger dig tillåtelse att sluta läsa bloggen.



* Mall för kommentar

Orsak (gillar inte det jag läste / såg):  

Blev du kränkt? (ja / nej):

Kommer du komma över det? (ja / nej):

Övrig materiell påverkan (fritext): 



PS För snabbare hantering, börja din kommentar med "Hammaren och skäran"

Innehaven >> Seglarportföljen
Ny på bloggen >> Starta här
Utvalda inlägg >> Bag-of-Trix

6 kommentarer :

  1. Hammaren och skäran

    Orsak - Alldeles för få inlägg på bloggen

    Blev du kränkt? - Nej, men lite besviken

    Kommer du komma över det? Möjligtvis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt klagomål. Med den information som är tillgänglig idag går det inte att utfärda ett fribrev till dig. Du är helt enkelt tvungen att fortsätta läsa på bloggen :P

      Radera
  2. Kan du ta mina gnällisar också. Ersättning utgår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Briljant idé, ska lansera KaaS - Klagomål-as-a-Service :)

      Radera
  3. Haha! Kul inlägg! Jag tycker generellt sett att det är väldigt få av de kommentarer som jag läser som är kritiska ändå. Det är många fler som är uppmuntrande och positiva.

    För egen del är det jag stör mig på mest hos bloggar (inte din) när det är för mycket reklam insprängdt i texten. Räknade till 11 reklam-banners på en och samma bild en gång och då blir det bökigt att läsa. Jag valde då att inte läsa den bloggen mer istället för att kommentera :).

    Aktiepappa - en blogg om ekonomi och aktier

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den här bloggens läsare osedvanligt kloka :)

      Alltid bäst att rösta med fötterna!

      Radera