lördag 8 februari 2020

Läsarundersökning

Yes, en läsarundersökning coming up! Satt och klurade på en läsarundersökning igår kväll och i förmiddags gjorde jag slag i saken. Nu är jag väldigt nyfiken på att få se vem du som läsare är.

Undersökningen är anonym och jag kan inte se vad du heter, vart du jobbar eller din mejladress.

Kan även tänka mig att det finns en hel del läsare som också är sugna på att veta mer om andra som också läser bloggen. Så lägg gärna 1 minut på att svara på frågorna nedan så ska jag sammanställa svaren i ett separat inlägg.




Du kan löpande se svaren här

Innehaven >> Seglarportföljen
Ny på bloggen >> Starta här
Utvalda inlägg >> Bag-of-Trix


10 kommentarer :

  1. Väldigt intressant! Det som slår mig är att nästan var femte som svarar har en nettoinkomst på mer än 700000 kr Det var nog det som överraskade mig mest. Då hamnar man runt 80" i bruttomånadsinkomst. Det är inte dåligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vara så att många svarar lite snabbt utan att läsa frågan ordentligt och svarar på bruttoinkomsten när det i själva verket var nettoinkomsten det gällde (jag gjorde det misstaget själv...)

      Radera
  2. Tyärr missade jag att svara men kul att titta på svaren så här i efterhand också. :)

    Aktiepappa - en blogg om ekonomi och aktier

    SvaraRadera
  3. Intressant! Hade varit kul att se nettotillgångar i relation till alder.

    SvaraRadera
  4. ...another one bites the dust...

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hur har du klarat dig efter alla utdelningstapp i år, börjar du jobba igen?

    Själv ser jag ut att förlora ca 45 % av den tänkta utdelningen för året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Vikingen!

      Går toppen här även om det förstås var lite svettigt att vara belånad under en sådan kraftig nedgång. Precis som planerat använder jag bara en del av utdelningarna för konsumtion då jag tar lite påhugg vid sidan av.

      Radera
  6. hallå, vad har hänt med dig? Skulle vilja se lite mer inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hang in there! Det är inte omöjligt att det sker :)

      Radera