torsdag 30 juni 2016

Ska vi bli vänner på Facebook?

Fin tillströmning av läsare nu. Var inne och tittade på statistiken som visade att bloggen bara den senaste månaden haft 10.000 st unika besökare samt 60.000 st sidvisningar. 

Känns otroligt kul att fler och fler upplever genuin glädje genom #sparadkrona och #utdelningar. 


Så länge som ni fortsätter läsa och kommentera lovar jag att göra mitt yttersta för att inspirera till grymma sparkvoter och stabila utdelningar.

Ett enkelt sätt att följa bloggen är att gå in på Facebooksidan och klicka like/gilla. Då plingar det nämligen till så fort det finns ett rykande färskt inlägg att läsa.

Andra sätt att följa bloggen är att signa upp sig genom mejlen här upp till höger eller följa mig på Twitter. På den sistnämnda kanalen är jag ofta aktiv på flera gånger om dagen och lägger ut unikt material där som inte kommer ut på bloggen. Du hittar en förenklad version av mitt Twitterflöde om du scrollar längst ned på bloggen.

Länk till Facebook
Länk till Twitter


5 kommentarer :

  1. Härligt jobbat!
    Själv är jag upp i ca 2000 sidvisningar på två månader. Tror jag själv kanske står för 50% av dessa. Men jag är nöjd då jag ser det hela som en liten dagbok över mina affärer och hur jag tänkt i vissa lägen.

    Kör hårt jag läser gärna din blogg som jag gärna kollar in på varje dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du börjat blogga. Utmärkt för dig att kunna gå tillbaka och se hur du tänkte vid olika tillfällen. Min erfarenhet är ens "mindset" ändrar sig med tiden.

      Radera
  2. Ja vi får se hur det blir, just nu fladdrar jag både hit och dit.
    Men vill få ner det på papper så man kan titta tillbaks och kanske lära sig nåt.

    SvaraRadera
  3. Samma för mig, jag skriver blogg för att få ner mina egna tankar. För att få det på pränt, hur jag resonerade nu, hur jag trodde och tänkte nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter utmärkt - själv bloggar jag för att få så många som möjligt att spara och leva på utdelningar :)

      Radera